blog-infó

Sziasztok! ^_^
igen, tudom minek nekem még egy blog? hát igazából én sem tudom! van egy ötletem, de még kicsit át kell gondolnom!
ezen kívül van még 4 blogom... abból 1 ilyen saját összevisszaságok gyűjtőoldala, a másik 3 pedig történet.. ezeken belül is van 2 fanfic és 1 saját sztori. de igazából ebből a 3-ból 2vel foglalkozok és a harmadikat.. hát nem tudom... megírom a fejezeteket, de ennyi.
olyan mintha az nem is lenne, holott az volt a legelső blogom!
Emlékszem milyen nagy lelkesedéssel tettem fel először az mlpa-os oldalamra, majd később a blogger-re. 2010. április... áá de rég volt már az! :D örülök, hogy véglis feltettem, ha akkor nem teszem fel, akkor nem jövök rá, hogy még mennyit kéne tanulnom, hogy ha elolvassák a művem, tetsszen is az embereknek!
Midnight - my diary (L) (sz.m.: ugyan ezen az oldalon van a történet folytatása) életem legeslegelső alkotása! *_* miután azt befejeztem, hozzáláttam a folytatásnak, de  mostanra már túlbonyolítottam az egész történetet! tudom, hülye voltam, de hiányzott belőle valami és így próbáltam pótolni...
//" and I'm crazy but you like it (loca, loca, loca)"//

és a legelső fejezetem... :) úgy érzem, akkor minden megváltozott! azután lételememé vált ez az egész...
midnight-1.fejezet (L) aztán befejeztem. szerettem volna egy teljesen újjat.. egy olyat, amiben nincs Jacob, persze a többi szereplő megmaradjon... mikor kitaláltam azt a szavazós ötletet, a szavazók többsége a vérfarkasra szavazott! én közben megutáltam mindkettőt! így kitaláltam egy áthidaló megoldást. Jake nyert, ő kapta meg Nessie szívét, de mivel csak ki akarta használni, így vége lett mindennek! a két vámpír csapat külön vált.. megjelent néhány angyal.. egy boszi és egy vámpír ölő... na most mondjátok, hogy nem bonyolítottam túl!
a DYBF (szerkesztő megjegyzése: Do You Belive in Fairytalaes? I no...) egészen más mint a Midnight, bár a folytatása, de mégis más, ha elolvasod egymás után a kettőt, te is rájössz! később jött a Vf. (sz.m.: Volterra fénye) ami lényegében a volturi-ról szól, majd miután "meguntam" (sz.m.:persze ez nem így volt) létrehoztam a lightning-ot ami teljes mértékben, normális emberi lényekről szól! és persze ott van a saját kis össze visszaságos oldalam, ahol mindenféléről lehet olvasni a LYLandESOI (sz.m.: nincs kedvem kiírni angolul, az egész egy idézet magyarul így hangzik: Éld az életed, és szeresd minden percét!) és akkor még itt van ez! nem tudom, hogy ezen az oldalon lesz-e történet... majd kiderül.. ha lesz valami, kiírom, de amíg semmi sem biztos... addig miért zargatnálak titeket?

még annyi: a cím inspirációja Gárdonyi Géza - Egri csillagok című könyve!
hogy miért?
angol órán, //mi zsenik// úgy fordítottuk le a címét, hogy Stars of Eger, de az angol tanárunk azt mondta, hogy az angolok egy teljesen más címet adtak neki... náluk így hangzik a cím: Eclipse of the Crescent Moon //Elsötétült félhold//- > innen jött a Crescent Moon ötlet (sz.m.: a Crescent Moon félholdat jelent)

szóval ebből annyi jött le, hogy az Egri csillagok és az Elsötétült félhold egy és ugyan az! *_*
puszillaktiteket!
niki23
ui.: még mielőtt bárki megkérdezné, igen engem tényleg Nikinek hívnak és 15 éves vagyok! nem 23!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések