6.fejezet

Crescent Moon
6.fejezet
"Mi lenne velem nélküled?"

(AlecVolturi sz.)
Az egyik pillanatban még Vancover egyik sikátorában voltunk, most meg Párizs napsütötte utcáján. Igen nagy bajba sodort a boszorkám. Csak Aro ezt meg ne tudja! Szerintem, nekem se kegyelmezne meg, ha felfedném magam az emberek előtt. Fejemre húztam a csukját, aztán egy viszonylag sötét utcába szaladtam, vámpírtempóban. Emmaline eközben békésen aludt a karjaim közt. Nem tudtam eldönteni, hogy mit tegyek. Itt van a lehetőség arra, hogy elvigyem őt Arohoz, de akkor az életének azonnal vége, pedig bízik bennem; legalábbis abban a sikátorban úgy láttam.
Olyan gyönyörű alvás közben!-gondoltam. Leültem a földre és az ölembe fektettem; az egyik karomat a feje alatt hagytam, hogy neki kényelmesebb legyen. Miközben álmodott halkan motyogott; gondolom ő erről nem tud, de én örömömet leltem abban, hogy hallottam a hangját.
- Heni..-suttogta még mindig aludva- nem.. nem akarom..-vajon mit álmodhat?- Mario.. válaszolj.. nem..-egyre nyugtalanabb lett és én nem tehettem ellene semmit.- Crystal..-suttogta, miközben egy könnycsepp gördült végig az arcán- Smaragd!-ezt hangosabban mondta ki mint az eddigieket. A fehér macska, aki mindenhova követte felfigyelt a szóra és közelebb húzódott Emmához. Ez a macska neve lenne? Emma hirtelen megragadta az ingemet, de még mindig aludt. Közelebb húzódott hozzám. Olyan érzéseim lettek ettől az egyszerű mozdulattól, amelyet már nagyon rég nem éreztem senki iránt; és most egy boszorkány újra érzővé tesz? Emma megszagolt, elmosolyodott és megszólalt.
- Alec..- Ennyi elég volt ahhoz, hogy a halott szívem ismét megdobbanjon. Utána nem mondott semmit, csak békésen aludt tovább. Jó pár óra eltelt, de én kifejezetten élveztem helyzetem. Aztán lement a nap és ő azon nyomban kinyitotta a szemét. Rám nézett azokkal a gyönyörűséges szemeivel és elmosolyodott. Visszamosolyogtam rá. Ránézett a kezére, amelyikkel az ingemet szorította; elpirult és amilyen gyorsan csak tudta, elengedte; én pedig egy jót nevettem ezen.
- Ne nevess!-mondta dühösen- Inkább segíts felállni.- elhallgattam és felálltam, közben őt még mindig a karomban tartottam.
- Tegyél le a földre!!-mondta, közben a lábaival kapálózott a levegőben. Engedelmeskedtem neki.- Köszönöm.
- Nem mondom, hogy szívesen.-mondtam, hisz sokkal nagyobb biztonságban éreztem őt a karjaim közt.
- Talán nem is baj.-mondta mosolyogva-Miért van rajtad a kapucni?
- Azért, mert egy Emmaline Caleb nevű boszorka Párizs legforgalmasabb utcájába teleportált a verőfényes napsütésben én pedig nem akartam felfedni az emberek előtt, hogy mi is vagyok.-mondtam neki nevetve.
- Hoppá, sajnálom. Nem szándékosan tettem.. vagyis csak félig szándékosan..-próbált mentegetőzni, de hiába.
- Semmi gond.-De ha bárki meglátott abban a pár másodpercben, akkor nekem lőttek. Tettem hozzá gondolatban.- Tudtad, hogy beszélsz álmodban?-kérdeztem.
- Mi? És mit mondtam?-kérdezte.
- Neveket és legfőképp azt hogy: "nem". -válaszoltam neki egyszerűen.
- Miféle... Miféle neveket?-mintha félne a válaszomtól; miért? Elismételtem egymás után a neveket.
- Heni, Mario, Crystal, Smaragd..-ahogy mondtam a neveket, az arca egyre fehérebb lett.- és végül az én nevemet.
- Ó!-mondta, a földre rogyott és elkezdett sírni. Lehajoltam hozzá és megkérdeztem:
- Mi a baj? Emma kérlek, áruld el! Történt valami? Mit álmodtál? Mondd el!-valami az álmából felzaklatta.
- Láttam, ahogy meghal Heni és Crystal; Mario ölte meg őket.. aztán a macska.. Smaragd emberi alakot öltött. Elmondta, hogy ő egy boszorkány és még Mario változtatta át. Mesélt az édesanyámról, aki miattam halt meg. És az édesanyám barátnőjéről is, akit.. Volturisok öltek meg.-kétségbeesetten nézett fel rám- Alec miattam haltak meg.
- Emma..-azt akartam mondani, hogy nem tehet róla, de a szavamba vágott.
- Ne mond, hogy nem az én hibám! Mert az enyém! Ha nem születek meg, akkor talán még élnének és a vámpírok nem keresnének a világ minden táján!-mondta sírva.- Smaragd azt mondta, hogy nekem ez a sorsom és nem változtathatom meg semmiképp...  Álmomban ragadtam meg az inged?-kérdezte pár perc néma csend után.
- Igen, aztán mintha megnyugodtál volna.-mondtam neki.
- Köszönöm.-suttogta.
- Ugyan mit?-kérdeztem; nem értem hogy most miről beszél.
- Vigyáztál rám. Végig mellettem voltál. És nem vittél el a mesteredhez sem, pedig megtehetted volna, nem igaz?-kérdezte egy enyhe mosollyal az arcán én pedig egyszerűen csak bólintottam. Felállt a földről és letörölte könnyeit, aztán elém lépett és átölelt. Pár percig így álltunk; jó érzés volt a bőre melege. Egyedül az volt a probléma, hogy az illata túlságosan vonzott. Nehezemre esett megállni, hogy belé ne harapjak és ne szívjam ki a vérét. Inkább nem vettem addig levegőt. Hirtelen elengedett és hátrált pár lépést. Kétféle érzés kavargott bennem. Az egyik örült, annak, hogy végre nincs akkora késztetés a támadásra; míg a másik pánikba volt esve, amiért ilyen hirtelen kiragadta magát az ölelésemből.
- Mi az?-kérdeztem, bár tudtam a választ.- Rájöttél, hogy egy démon vagyok?
- Csak félig vagy az.-válaszolt mosolyogva- A másik feled pedig angyal.
- Csak szerinted.
- Nekem az épp elég! Neked talán nem?-igaza van; és ha egy ilyen mennybéli teremtmény, mint ő nem fél tőlem, akkor nem lehetek annyira démoni sem.
- De.-válaszoltam boldogan.
- Mi van az illatommal?-kérdezte- Miért mondta azt az a vámpír, hogy több van köztünk egy egyszerű egyességnél? Hogy kerültél oda és miért nem segítettél annak a vámpírnak? Mond el!-nem akartam elmondani, hisz lehet, hogy akkor elveszítem.. Alec miket gondolsz, hisz sohasem volt a tiéd!... Emma olyan szépen kérlelt, hogy nem tudtam neki nemet mondani, így belekezdtem.
- Minden lénynek megvan a saját aromája vagy illata, ami nem hasonlít senki máséra. Olyan ez, mint az ujjlenyomat. De ez nem a legjobb példa.. Nézzük csak.. van egy étel amit szeretsz és annak is van egy illata.
- Szóval kaja vagyok? Hát igen.. gondoltam hogy előbb-utóbb ide lyukadunk ki.
- Részben igen. Meg tudod különböztetni az almás pitének és a forrócsokinak az illatát.-mikor bólintott folytattam- Az emberekre és más természetfeletti lényekre ugyan ez igaz, de vannak olyan esetek, amikor valakinek az illata túlzottan íncsiklandó. Nálunk Olaszországban ezt úgy mondjuk "la tua cantante".
- Tehát íncsiklandó vagyok egy vámpír számára. Hú, egyre jobb.
- Emma, kérlek! Nem foglak bántani! Megbírom állni, csak.. kicsit hozzá kell szoknom.-tényleg nem akarom bántani, de azt sem akarom, hogy elmeneküljön előlem.
- Jól van, akkor áruld el, hogy mi az a "la tua.." valami?-kérdezte én pedig elmosolyodtam.
- La tua cantante. Szó szerinti fordítása: Az énekes. De igazából azt jelenti, hogy a véred énekel nekem; szebben, mint bárki másé.-mondtam még mindig mosolyogva.
- Nem tudom, hogy ennek most örüljek, vagy ne. De annak örülök, hogy nem hagytál magamra és hogy itt vagy velem.-mondta és egy lépést közelebb lépett hozzám. Kinyújtotta a kezét és még egy lépéssel közelebb lépett hozzám.- Szabad?-kérdezte én pedig bólintottam. Ujja hegyével végigsimította a szemem alatti karikákat, aztán megrajzolta arcom vonalát, szemöldököm ívét. Az érintésébe beleremegtem, ahol megérintett égett a bőröm, de ez a melegség most kifejezetten jól esett. Mikor az ajkamhoz ért tétovázott, de néhány másodperc szünet után azt is ugyan úgy körberajzolta ujjával, mint arcom többi részét. Emma a szemembe nézett, a pupillái pedig kitágultak a rémülettől, de aztán, mintha megnyugodott volna és megszólalt.
- A szemeid feketét.-jelentette ki- Miért van ez, hisz az előbb még karmazsin vörösek voltak.- Mondjam neki, hogy megmagyarázhatatlan érzések kerítettek hatalmába? De mielőtt megszólalhattam volna tovább kérdezősködött.- Miattam van?-bólintottam- Mikor ittál utoljára? Mármint vért..-az utolsó szót csak suttogva mondta ki.
- Egy hete.-feleltem. Tényleg szomjas voltam, de nem vérre, hanem rá. Nem akarom bántani, csak azt akarom, hogy örökre velem legyen.. Miket gondolok? Aro letekeri a fejem, ha visszamegyek! Emma néhány percig csendben gondolkozott, aztán megszólalt.
- Igyál belőlem!-a szemében eltökéltséget láttam.
- Nem!-tiltakoztam azonnal.
- Alec én nem tudom hogy van ez a.. vámpíroknál, de annyi biztos, hogy innod kell!-mondta makacsul.
- Nem Emma, ezt te nem érted!
- Álmomban elfogadtad a vérem, most miért nem?-kérdezte nyugodtan.
- Az egy egyszerű álom volt...-nem hagyta, hogy befejezzem.
- Nem, nem volt az! Az én álmaim sohasem CSAK álmok! Előbb-utóbb, de bekövetkezik az, amit álmodtam. Azt is tudtam, hogy egyszer megjelenik két fekete köpenyes vörös szemű lény a szobámban és így lett. Nem igaz?-kérdezte dühtől izzó szemekkel- Bár Mario is csak azt gondolja, hogy ezek egyszerű álmok..
- Emma..-kezdtem, de nem tudtam hogyan folytatni.
- Az egyik álmomban egy palota féleségben voltam.. Előttem három szék és mindhármon ült egy-egy férfi. Gyönyörűek voltak, túlságosan is, de látszott rajtuk, mennyire öregek, hiába voltak halhatatlanok. A székek mögött, a férfiaknál is szebb nők álltak. Mindannyian régies ruhákat viseltek és olyan szövetből készült köpenyt, amelyen nem süt át a nap. Olyan volt, mintha ők nem látnának engem, de én mégis mindent hallottam és tökéletesen érzékeltem. Már-már valósághű volt..-suttogta. Tökéletesen leírta az egészet! Kizárt hogy csak egy álom lett volna! Ez.. ez.. nem lehet!
- A három férfi.. mondott valamit?-kérdeztem.
- Azt hiszem valami olyasmit, hogy meg akarnak.. nem is, inkább úgy mondták meg kell szerezniük valami nagyon fontosat még Vladimír és a serege előtt. Igen, azt hiszem ezt mondták, de biztosra nem mondhatom, mert ezt nagyon rég álmodtam.
- Nem lehet... ez.. lehetetlen...-suttogtam magam elé. Ez az egész már megtörtént. Én is ott voltam, akkor mesélt Aro először Emmáról és az ő határtalan erejéről. - Ez megtörtént.-suttogtam.
- Tudom. De most már sokkal világosabban értem miről is szólt. Rólam és az erőmről. Ugye?-bólintottam.- Ez a Stefan tagja volt Vladimír seregének?-ismét bólintottam.- Akkor most bizonyára haragszik...-sóhajtott Emma, a macska pedig nyávogni kezdett. Ez nem jelenthet jót, hisz Stefanra is figyelmeztette. Emmaline ijedten nézett a macskára majd rám, én eközben a környéket pásztáztam, a lehetséges veszély után. Meghallottam egy ismerős hangot, pontosabban kettőt. Demetri és Felix.
- Emma meny vissza Márióhoz!-néztem mélyen a szemébe, de ő makacsul tiltakozott.
- Nem!
- Menj!-morogtam, ő pedig bólintott és a következő pillanatban macskástul eltűnt, még az illata sem maradt meg.


Kettőspontpéé :D fent van a fejezet!
Kommenteket írjatok! Köszönöm!
A komihatár ugyan úgy érvényes!
XoXo
Devonne

Megjegyzések

  1. Szija!

    Úúúú jaaaaaaj!! Remélem nem lesz baja Alecnak.
    Kitudja mit tud Aro...
    És amit Emma álmodott... Mario tányleg megöli őket?
    És most mi lesz vele? Hisz megszökött, okkal...
    Mindig ez a sok kérdés.. :))
    Nagyon jó volt Alec szszét olvasni...
    Várom a kövit...
    Milli puszcsi
    Szeretés <3 <3

    VálaszTörlés
  2. :D :D :D
    hát hogy mi lesz a következő részben, azt még én sem tudom, de az biztos, hogy két szemszöges lesz! Az egyik Emma a másik Alec ;)
    sziapuszi
    IMÁDLAK VIKUS <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  3. ááá fantasztikus volt!
    awhh Alec olyan cukííííííí*.*
    nagyon várom , hogy milesz!
    Mario miért öl meg mindenkit?:(
    remélem hamarosan kiderül!:D
    millió puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés
  4. Jaj Natalie! <3 nagyon szépen köszönöm!!! IMÁDLAK!!
    semmilyen információt nem adok ki a történetről! :D :P majd a jövőben kiderül!

    Puszillak! <3
    Devonne

    VálaszTörlés
  5. Sziia :)
    Húú.. hát ez nagyon jó lett:)
    Remélem minél hamarabb lesz friss, mert nagyon várom :)
    Siess vele :)
    Puszi, Jucii.

    VálaszTörlés
  6. óóó
    ez olyan édes volt, az tetszett a legjobban , amikor álmában kimodta Alec nevét, és ,,halott szívem megdobbant" rész egyszerűen gyönyörű volt.

    a végén kezd izgis lenni a sztori, remélem nem történik semmi Aleccel, kezdem csípni őt.

    nagyon jó volt, ahogy az érzéseket leírtad.
    várom a frisst!

    pusz
    L

    VálaszTörlés
  7. :D lányok köszi szépen! <3
    Sietek a fejezettel! ;) de azt nem mondom meg, hogy mi lesz benne! :D
    Xoxo Devonne

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Ez a fejezet egyszerűen istenei lett, pedig nem vagyok nagy Volturi vagy Alec rajongó, higgy nekem. :)
    Remélem siesz a következővel.
    Pápá:Kate.

    VálaszTörlés
  9. imádooom.:$
    jóó volt Alec szemszögéből olvasni a részt..:)
    ,,halott szívem megdobbant" rész annyira széép.*-*

    VálaszTörlés
  10. jujj annyira wááá nem találok szavakat.:$$
    hamar köviit.:$$$

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed!

Népszerű bejegyzések