7.fejezet

Crescent Moon
7.fejezet
(AlecVoltrui sz.)
Demetri és Felix egyre csak közeledtek felém én pedig próbáltam a legnyugodtabb álcámat magamra ölteni. Nem tudhatják meg, hogy Emma velem volt. Nem hagyom!-gondoltam, miközben kifelé tartottam a sikátorból. Demetrinek és Felixnek épp hogy sikerült megállniuk, mielőtt nekem jönnek.
- Alec, úgy tudtam te Kanadában vagy.-szűrte a fogai közt a szavakat Felix, sohasem jöttünk ki egymással. Talán azért, mert mi Jannel elvettük a helyét a Volturi ranglistáján.
- Ott voltam.-válaszoltam egyszerűen.- Mi hír a boszorkányról?-kérdeztem, mivel én amolyan felettesük vagyok.
- Semmi.-válaszolt Demetri; aki az a személy volt, akire mindig számíthattam- Egyszerűen eltűnt, mintha a föld nyelte volna el.
- Lehet, hogy már a Román-klánnál van.-mondta Felix, szemeivel arcomat fürkészte. A mondatára gúnyosan elmosolyodtam, mivel tudtam, hogy lehetetlen.
- Felix, úgy gondolod, hogy a Románok jobbak a Volturinál? Ha nem bízol a saját klánodban, akkor talán át kéne állnod hozzájuk. Vladimír biztosan szívesen látna, nem is beszélve Stefanról...-a mondat végét szándékosan nem fejeztem be, nem akartam, hogy többet tudjanak, mint azt kéne. Felix torkon ragadott és a falhoz nyomott. Hiába vagyok "kőből", azért ez egy kicsit fájt. Akkorát rúgtam bele, amekkorát csak tudtam, aminek következtével jó pár km-t repült. Mikor feleszmélt, felállt leporolta magát és amilyen gyorsan csak tudott közelített felém. Ismertem már annyira Felix stratégiáját, hogy tudjam mi következik. Egyszerűen elvettem a látását, hallását és szaglását, aztán hagytam, hogy neki menjen a falnak. Láttam Demetrin, hogy próbálja visszafojtani a nevetését, ami nem igazán sikerült neki. Felixnek visszaadtam az érzékszerveit, ő pedig rám nézett.
- Alec!-morogta, én pedig válaszképp visszamorogtam.
- Akkor mi megyünk is..-mondta Dem- Alec te nem jössz?-nézett rám kérdőn-Aro már érdeklődött a hollétedről, ahogy a húgod is.
- Jane érdeklődik? Az már nagy szó!-mondta Felix én pedig ismét rámorogtam. Hogy jön ő ahhoz, hogy így beszéljen a húgomról?- Jól van, bocsánat, befogtam.-emelte fel védekezőn a kezeit. Demetrinek azonban igaza van, velük kell mennem, különben túlságosan szemet-szúr mindenkinek a hiányom.
/2 nappal  később/
Már a szobámban gubbasztottam két napja. Nem tudom hogy, de mikor Aro megnézte a gondolataimat, nem talált bennük semmit, ami Emmára utalna. Vagy legalábbis nem adott róla semmilyen jelet, hogy tudna valamit.-kopogtatnak-Semmi kedvem ajtót nyitni; ha olyan fontos, akkor majd bejön és elmondja, ha meg nem, akkor nem ér rá? Az ajtó kinyílt és a húgom kíváncsi tekintetével találtam szemben magam.
- Alec? Minden rendben?-kérdezte- Bejöhetek?-bólintottam, bejött és becsukta maga mögött az ajtót- Alec mi van veled, olyan.. olyan más lettél, amióta visszajöttél. Valami baj van? A boszorkány miatt vagy ilyen? Válaszolj már!-mondta és helyet foglalt az ágyam szélén.
- Nincs semmi bajom, tényleg.-mondtam legfőképp magamnak, de még én se hittem el.
- Persze.-forgatta meg karmazsinvörös szemeit- Régen sokat beszélgettünk; elmondtuk egymásnak a titkainkat. Mi változott azóta?
- Jane, te is tudod, hogy azóta rengeteg minden változott. Kezdve azzal, hogy vámpírok lettünk.-válaszoltam fáradtan, bár elméletileg nem is kéne annak lennem.
- És olyan nagy baj, hogy szeretném, ha minden ugyan olyan lenne?-csattant fel.
- Nem érted Jane. Már sosem lesz minden olyan mit ezelőtt.-suttogtam, de kristálytisztán hallotta.- És nem fogom elmondani, hogy mi történt velem, bármilyen szépen is kéred.-Jane felállt és az ajtóhoz sétált.
- Ahogy akarod Alec Volturi.-kinyitotta az ajtót és rám nézett-Csak segíteni akartam a bajodon, mert a testvérem vagy; de ha te nem akarod, akkor nem tudok mit tenni.-aztán magamra hagyott. Tessék, nem elég hogy saját magamat gyötröm, még az egyetlen élő rokonomat is megbántom! Ez aztán szép húzás volt Alec; csak gratulálhatsz magadnak!

(EmmalineCaleb sz.)
Nem szívesen váltam el Alectől. Mégis miért akkor jönnek azok a vámpírok, amikor végre kettesben lehetek vele? Ez annyira igazságtalanság!-gondoltam, de véglis visszatértem arra a helyre, amit otthonomnak hívok. A csend egyszeriben körbezárt.
Túl nagy a csend.. de vajon hol lehetnek?-kérdeztem magamtól, de persze fogalmam sem volt. Már felkészültem arra, hogy Mario az életem végéig szobafogságba zár, valamint arra, hogy Phoebe elzárja tőlem az erőmet ameddig jónak látja.. de a házban nem volt senki. Legalábbis én senkit sem láttam. Miután átkutattam a földszintet, felmentem az emeletre, egyenesen a szobámhoz. Az ajtó nyikorogva nyílt ki, mikor elé álltam.
Na jó! Eddig nem nyílt ki magától az ajtó. Most akkor miért?-gondoltam; félve léptem egyre beljebb birodalmamba, aztán az ajtó becsapódott mögöttem.
- Hol voltál?-szólalt meg a sarokból egy bársonyos hangocska, amit nem tudtam hová tenni, így felé fordultam. Velem szemben egy igézően kék szemű kislány állt.Egy hófehér bársonyruhácskát valamint egy szalmakalapot viselt; tejföl-szőke tökéletesen egyenes haja a válláig ért és kíváncsian nézett rám.
- Már meg sem ismersz?-kérdezte a kislány és mintha ettől szomorúbb lett volna.
- Én.. -kerestem agyamban, hátha rájövök, de semmi. Nem tudtam ki lehet.- sajnálom, de nem tudom.
- Valahogy sejtettem.-mosolyodott el szomorkásan- Az én fajtám 2 nap alatt igen sokat növekszik, mondhatni testünk eléri a végleges állapotát.-kinyújtotta elém a kezét én pedig megfogtam- Crystal Moon szolgálatodra Emmaline.-mondta mosolyogva és megrázta a kezem.
- Crystal? Tényleg te lennél? Csak két nap és.. de hol vannak a többiek?-kérdeztem, mivel Crystal már válaszolt az először feltett kérdésemre.
- Phoebe-t megölte néhány vámpír. Mario, Heni és Nina azokat a vámpírokat keresi. Devonne pedig rám vigyáz, csak most.. elment.-válaszolt.
- Hová?-kérdeztem. Crystal nem válaszolt, csak a tükör felé mutatott.- Úgy érted, hogy.. ott van bent a tükörben?-némán bólintott.- De hogyan?
- Tükörboszorkány. Ott van bent a birodalmában, én csak azért nem vagyok odabent vele, mert vártam hogy végre megérkezz. -mondta. Annyira fura volt így látni, úgy beszélt mint egy felnőtt, de úgy nézett ki, mint egy kislány és ez a kettő nem illett össze.-Gyere, menyünk be, most már bizonyára vár minket.-megfogta a kezem és a tükör felé vezetett. Nem hittem az egészben. Még hogy átmenni a tükrön egy másik világba? Hülyeség; és mégis.. keresztül mentünk a tükrön és megláttam barátnőmet.

Megjegyzések

  1. ÁÁ EZ KIRÁLY LETT!!
    felix nekiment a falnak XD jó , hogy nem ütött rajta lyukat!XD
    CRYSTAL OLYAN CUKÍÍ*.*
    Alec is olyan cukííí*.*(csak ő másképp cukíí;))
    siess frissel!:)

    millió puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az egész történet, de különösen Emma és Crytal személyisége fogott meg! Én nem tudom, de rajtam kívül mindenkinek tetszik Alec színészi alakítója? Én nem tóm, valahogy olyan Justin Bieber-es! :( Na mindegy! Amúgy tényleg nagyon jó! Csak így tovább! :)
    Hola!

    VálaszTörlés
  3. Szija drága!

    Végre végre ideértem... :)
    Már elkezdtem vagy ötször olvasni, de mindig közbejött valmi... :/ de végre befejeztem és húú...
    Komoly hogy Alec és Felix utálják egymást. Csak halkan megjegyzem az utóbbiért én sem rajongok. :)
    Na és Cristal... Nekem ez egy hatalmas meglepetés volt. :Ő
    Am és van bennem egyfajta bizonytalanság a tükör birodalom felé... De nem tudom miért... :)
    Nagyon tetszett és remélem hamarosan újra találkozik Alec-al. :)

    Millió pusszantás!
    Imádatom!
    <3

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Megint nagyon jó lett :)
    Igazán összehozhatnád őket újra :)
    Várom a kövit. Siess vele :)
    Puszi, Jucii.

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó volt, annyira szép, hogy kezd kibontakozni az érzelem kettőjük közt.
    Alec tök aranyos volt, ott gubbasztott a szobájában. Azért kár, hogy a húgával sem tud beszélni. Mondjuk így nagyobb esélye lenne, hogy Aro megtudja, az meg nem jó...

    kíváncsi vagyok mikor fognak legközelebb találkozni.

    Crystal tök gyorsan nagylány lett, ez a testi -értelmi diszharmónia is tök érdekes dolog.

    nagyon várom a frissed!
    pusz
    Léna

    VálaszTörlés
  6. Sziia.:D
    hát csak annyit hohy imádoom.:D
    várom a kövit remélem mihamarabb meglesz a 10 komii.:D

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon jó lett a feji, benéznél hozzánk? Benne lennél egy linkcserében? Nálunk válaszolj.
    www.emmandsarika.blogspot.com
    emm, és Sári.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Köszönöm a véleményed!

Népszerű bejegyzések